Obserwatorzy

sobota, 23 marca 2013

Kura córy :)

Witajcie kochani tą wieczorową porą .Czy u Was też się już zaczęła gorączka przedświąteczna ?Człowiek gania od rana do nocy i nie wie w co ręce włożyć.Mnie to by się przydały jeszcze ze dwie pary zapasowe hehe.

Jako że moje prace są dopiero w fazie ukończenia dziś tak szybciutko chciałabym Wam pokazać koszyk kurę ,który wykonała moja 13-letnia córka .Jaka do tego doszło?Otóż wiele już osób z mojego otoczenie wie czym się zajmuję ,byłam też kiedyś na zajęciach plastycznych w naszym gimnazjum by przy przybliżyć technikę papierowej wikliny.Moja córa wraz z koleżankami robiły wtedy choineczki dla nauczycieli .A teraz na pierwszy dzień wiosny w jej szkole zorganizowano konkurs "Mam Talent".I moja córa ,jak to określiła ,została perfidnie wkopana przez koleżanki (hehe) by zrobić coś z papierowej wikliny.Tak oto powstał ten oto koszyk


Jestem z niej mmmeeegggaaa dumna , dlatego że to moja córa, hi hi ,ale też dlatego że miała na to tylko 4 dni ,a sami wiecie że dla osoby która nie ma wprawy było to nie lada wyzwanie.He he nawet pani nie chciała wierzyć że to jej praca ,myślała że mi ją podkradła.
Oj miało być krótko a się rozpisałam ale cóż .
Kochani dziękuję Wam za odwiedziny i życzę spokojnej nocki ,buziaki ....papa

13 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaa jaki fajny :D Zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu widać że córcia ma talent do papierowej wikliny:) Pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie! i jaka duma :-)
    talent ma po mamusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma nic przyjemniejszego od uczucia dumy ze swoich dzieci.Jeśli młoda tak szybko zaczyna i pięknie jej wychodzi to co powiedzieć jak będzie za kilka lat.Brawa dla córci i pozdrowienia dla obu pań:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo dla corki :) Piekny koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolna ta córka po mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Widać, że córka talent odziedziczyła po Mamie!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyczek piękny - mama ma prawo być dumna z córy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawka !!! Czekamy na wyniki konkursu !

    OdpowiedzUsuń
  10. "Jaka matka taka natka" Bierz z niej przykład:) Koszyczek jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna kura:) Twoja córcia ma mega talent po Tobie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń