Obserwatorzy

sobota, 2 listopada 2013

Wtorkowe spotkania :)

Witam wszystkich serdecznie i tych stałych bywalców i tych ,którzy dopiero co dołączyli .Jest mi niezmiernie miło że ciągle zaglądacie .
Dziś trochę taki misz masz hehe .Kiedyś pisałam że co wtorek chodzimy z Gośką na warsztatu u mnie w GOK-u i dziś kilka zaległych prac .
pierwsza księga wykonana  moimi rączkami :)



a tu filcowane żołędzie ,ostatnio właśnie uczyłyśmy się filcować na sucho :)













a że ja od razu musiałam wypróbować to na czymś konkretnym to powstał taki wzorek na sukience :)



 a to już moje dzieło dyniowe hehe dla syna :)
















kochani a teraz czas się zabrać do przygotowywań na kiermasz ,który będzie u mnie we wsi , a do tego jeszcze zamówienia :) u mnie popyt ostatnio na filiżanki więc już nie długo kolejne się pojawią :)
do następnego moi mili :)

4 komentarze:

  1. Śliczna jest ta księga i debiut w filcowaniu też bardzo udany. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. prawdziwy talent;>>

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Wzorek na sukience bardzo mi sie podoba. pozdrawiam
    www.papieroweupominki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń