Obserwatorzy

niedziela, 2 marca 2014

świątecznie :)

Witajcie, za oknem prawdziwa wiosna aż chce się żyć .Bardzo się cieszę że moje filiżanki w dalszym ciągu wzbudzają zainteresowanie ,muszę się przyznać że w nadchodzącym tygodniu muszą powstać kolejne 3 :)
Zanim jednak pokarzę co stworzyłam ostatnio to serdecznie witam nowego obserwatora ,jest mi niezmiernie miło :) Oczywiście stałym bywalcom dziękuję za liczne odwiedziny i miłe komentarze :) A teraz do rzeczy : pomiędzy wyplataniem filiżanek jako odskocznie potraktowałam tworzenie czegoś na święta i tak powstały dwie ozdóbki .
 Drzewko :)
Ania Krućko robiła z baletnicą ,jabłkami a u mnie wyrosło z jajeczkami :)



 i jajo :)
wykonane z serwetek klejonych na balonie





















Kochani życzę Wam miłego niedzielnego popołudnia a ja wracam do robótek :)

2 komentarze: