Obserwatorzy

czwartek, 12 czerwca 2014

Kolejna zaległa :)

Witajcie kochani .
Nie było mnie jakiś czas ale to za sprawą przygotowań do Konfirmacji mojej córki.W niedzielę nadeszła ta długo wyczekiwana chwila .Oczywiście powstało kilka prac ,które teraz powoli będę pokazywać ,ale zanim zobaczycie pierwszą z nich to trochę prywaty :) oto kilka zdjęć z jakże ważnego dnia dla mnie .

i już po :)
 moja córa w opasce autorstwa Gojki :)
 kto powiedział że znajomość internetowa nie może się przerodzić w przyjaźń :)
bardzo dziękuję cioteczkom za pomoc :)
 a tu z prezentem od ciotek ,który okazał się strzałem w dychę










podziękowania -aniołki autorstwa Myszki 










A teraz zaległa ,kolejna suknia



























Kochani życzę miłego oglądania a ja wracam do rzeczywistości ,czas się zabrać za robótki :)

2 komentarze:

  1. Trzeba przyznać, że internet wiele dobrego przynosi :)
    Och cioteczki kocham was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihih żmijka , szerszeń i mróweczka ;) - mega postrzelone trio
    Nawiasem mówiąc to dla tak szalenie sympatycznej modelki to mogę cuda tworzyć

    OdpowiedzUsuń